یه شعر الکی پلکی مال سال گذشته به اسم غریبه آشنا


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


جمعه 1 شهريور 1392برچسب:,
یه شعر الکی پلکی مال سال گذشته به اسم غریبه آشنا

سلام غریبه ی آشنا

تورو خدابکن به ما یک نگاه

منو تو که همه چیمون متل همه

فقط عشق ومحبتمون کمه

بیا مال هم بشیم تا همیشه

تورو خداباز نگو نمیشه

من که همیشه هستم فدات

عاشق ودلباخته ی خنده هات

تو آرزوها فقط تورو دارم

انتظار دیدن تو بوده کارم

یادت میادچطوری منو شکستی

دل آرزوهامو سوزوندی

هنوز صدامو تویادت داری

ازت می خوندم باگریه وزاری

نکنه فراموشی گرفتی؟

مارو نشناختی ورفتی

میدنم این آخرا خیلی بدبودم

چوب کارامم که خوردم

بازبس نبود واسه دل سادم

تا کی بگم دیونه ی صداتم

برگرد مال من بشو

دنبال بی وفایی هات نرو

میدونم که شدم واست غریبه

ولی دنیارو فردا جزخدا کی دیده؟

شاید من شدم مرد رویاهات

تا آخرش من موندم باهات

.............................................................

این شعرو گذاشتم که تودفترم الکی نمونه با این که خیلی ساده وبی شیله پیلس ولی این شعرارو خیلی دوس دارم.دلم گرفته خیلی تنهایی واقعا خوب نیس،آدمای بدی دور وبرم هس خدایا خودت همه چیزو درست کن...

این آهنگم می زارم واسه خوش سلیقه هایی متل من

                                                Siamak Abbasi – Eshghe Amigh

                

                                                                 دانلود "  عشق عمیق-سیامک "







نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت9:47---3 شهريور 1392
سلام خوبین؟ صبح قشنگتون بخیر. دوست نداریددیگه بهم سربزنین؟؟
بهتون پیشنهاد میکنم اهنگ( آی تو) امین رستمی رو گوش کنید ارومتون میکنه


عسل
ساعت10:49---1 شهريور 1392
ان لحظه که مات در انزوای خویش یا در میان جمع خاموش مینشینم... موسیقی

نگاه تو را گوش میکنم. گاهی میان مردم در ازدحام شهر غیر از تو، هر چه هست

فراموش میکنم...
---------------
سلام.مهیارجان چرا ادرس نمیذاری؟
میشه لینکت کنم؟؟//


عسل
ساعت8:55---1 شهريور 1392
ازارزوهامون جداموندیم,توخاطرات گذشته جاموندیم..............
خیلی قشنگه اهنگه .واقعا حال و روز خیلیامونو داره میگه.افرین بخاطر سلیقت و شعرات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 1:3 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy